informace o kurzu – Vývojová dysfázie v klinické praxi II. – terapeuticý proces – odborný kurz - základní
Pouze pro účastníky Vývojová dysfázie v klinické praxe I. – teoretická část.
Jedná se o náhradní termín, určeno pro již uhrazené přihlášky, na zrušený kurz 12/2020. + doplnění
Všichni musí doložit negativní antigen nebo PCR test (z akreditované laboratoře), prodělané onemocnění nebo nejméně před 22 dny absolvovanou první očkovací dávku !
Počet účastníků je omezen
Přednášející: Mgr. Fikrle K., Mgr. Kutilová M., Mgr. Mrkvičková J., Mgr. Přecechtělová A., Mgr. Richtrová B., Mgr. Tichá M.
Moderátor: Mgr. Denisa Strobelová
Přiděleno kreditů: 8
délka: 14 učebních hodin
Místo konání: Praha, posluchárna Foniatrické kliniky VFN a 1.LF UK Praha, Žitná 24, 120 00 Praha 2
Osvědčení: 3 2021 12
Platba: platební brána, bankovním převodem č.účtu: 222685359/0800, variabilní symbol: 32112+vaše ID
Po přihlášení musí platba proběhnout do 3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům.
Všichni, kteří nebudou platit online, zašlete prosím potvrzení o platbě na sekretariat@aklcr.cz. Po zaslání potvrzení bude zaktivněno vaše přihlášení.
Osnova kurzu:
Proces terapie vývojové dysfázie – metody, zásady a cíle terapie, rozdílnost přístupu dle základních typů dysfázie - smíšené s převahou v recepci a expresi. Principy terapie dle věku – do 3 let, předškolní věk, mladší školní věk, starší školní věk, adolescence až po dospělý věk.
Praktické ukázky terapie zaměřené na sluchovou a zrakovou percepci, hrubou, jemnou motoriku a grafomotoriku, prostorovou a časovou orientaci, orientaci v tělesném schématu, exekutivní funkce.
Terapie zaměřená na expresivní – receptivní složku řečové komunikace.
Školní zralost a odklad školní docházky, význam předškolní přípravy v MŠ a přípravném ročníku ZŠ. Dítě s vývojovou dysfázií v ordinaci klinického psychologa.
Terapie individuální a kolektivní.
Hra – učení, prožitek, zkušenost, radost.
Holistický přístup k dítěti s vývojovou dysfázií a k jeho rodičům. Vhodná intervence podle závažnosti obtíží, možných komorbidních poruch a kombinovaných poruch.
Kazuistiky + dospělý klient s vývojovou dysfázií, jeho zkušenosti s námi odborníky – logopedy, učiteli, psychology.
26. 5. 2021