Kurz - VÝVOJOVÁ DYSFÁZIE V KLINICKÉ PRAXI II. - terapeutický proces, 18.-19. 6. 2021, Praha, náhradní termín

Kurz - VÝVOJOVÁ DYSFÁZIE V KLINICKÉ PRAXI II. - terapeutický proces, 18.-19. 6. 2021, Praha, náhradní termín

informace o kurzu – Vývojová dysfázie v klinické praxi II. – terapeuticý proces – odborný kurz - základní

Pouze pro účastníky Vývojová dysfázie v klinické praxe I. – teoretická část.

Jedná se o náhradní termín, určeno pro již uhrazené přihlášky, na zrušený kurz 12/2020. + doplnění

Všichni musí doložit negativní antigen nebo PCR test (z akreditované laboratoře), prodělané onemocnění nebo nejméně před 22 dny absolvovanou  první očkovací dávku ​​​​​​!

Počet účastníků je omezen

 

 Mgr. Fikrle K.,  Mgr. Kutilová M., Mgr. Mrkvičková J., Mgr. Přecechtělová A., Mgr. Richtrová B., Mgr. Tichá M.
 18. 6. 2021, 13:00  —  19. 6. 2021, 14:15
 1500,- Kč.
 Posluchárna Foniatrické kliniky VFN a 1.LF UK Praha, Žitná 24, 120 00 Praha 2

Přednášející: Mgr. Fikrle K., Mgr. Kutilová M., Mgr. Mrkvičková J., Mgr. Přecechtělová A., Mgr. Richtrová B., Mgr. Tichá M.

Moderátor: Mgr. Denisa Strobelová

Přiděleno kreditů: 8

délka: 14 učebních hodin

Místo konání: Praha, posluchárna Foniatrické kliniky VFN a 1.LF UK Praha, Žitná 24, 120 00 Praha 2

Osvědčení: 3 2021 12

Platba: platební brána, bankovním převodem č.účtu: 222685359/0800, variabilní symbol: 32112+vaše ID 

Po přihlášení musí platba proběhnout do  3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům. 

Všichni, kteří nebudou platit online, zašlete prosím potvrzení o platbě na sekretariat@aklcr.cz. Po zaslání potvrzení bude zaktivněno vaše přihlášení.

 

Osnova kurzu:

Proces terapie vývojové dysfázie – metody, zásady a cíle terapie, rozdílnost přístupu dle základních typů dysfázie - smíšené s převahou v recepci a expresi. Principy terapie dle věku – do 3 let, předškolní věk, mladší školní věk, starší školní věk, adolescence až po dospělý věk.   

Praktické ukázky terapie zaměřené na sluchovou a zrakovou percepci, hrubou, jemnou motoriku a grafomotoriku, prostorovou a časovou orientaci, orientaci v tělesném schématu, exekutivní funkce.  

Terapie zaměřená na expresivní – receptivní složku řečové komunikace. 

Školní zralost a odklad školní docházky, význam předškolní přípravy v MŠ a přípravném ročníku ZŠ.  Dítě s vývojovou dysfázií v ordinaci klinického psychologa. 

Terapie individuální a kolektivní.

Hra – učení, prožitek, zkušenost, radost. 

Holistický přístup k dítěti s vývojovou dysfázií a k jeho rodičům. Vhodná intervence podle závažnosti obtíží, možných komorbidních poruch a kombinovaných poruch.

Kazuistiky + dospělý klient s vývojovou dysfázií, jeho zkušenosti s námi odborníky – logopedy, učiteli, psychology. 

 

26. 5. 2021

Zpět