Kliknutím na položku „detail“ () se dozvíte bližší informace o dané knize. Knihy jsou seřazeny abecedně podle příjmení prvního autora.
Vychází komplexní učebnice Kompendium klinické logopedie Doc. Neubauera a kol.
Není vám lhostejné, jak vaše dítě mluví? Nejste si jistí, zda děláte dost pro vývoj řeči vašeho dítěte? Zdá se vám, že řeč vašeho potomka není v pořádku? Věnujete se dětem a potřebujete podrobné instrukce a rady? Na tyto a další podobné otázky by vám měla tato příručka umět odpovědět. Knížka je věnována nejen všem aktivním a tvořivým rodičům, jimž není lhostejné, jak jejich děti mluví, ale také všem profesionálům, kteří se zabývají vývojem dítěte, s dětmi pracují a jejich schopnosti rozvíjejí.
Doba řešení: 2018–2018
Autor Mgr. Lucie Krejčová
Zábavná cvičení pomáhají s rozvojem řeči. Trénují pouze probíraný jev a nepřeskakují na složitější úkoly, dokud dítě nedosáhne dané úrovně. Z obsahu vybíráme: sluchová cvičení, rytmizace, porozumění, motorika jazyka, fixace a diferenciace hlásek. Publikace je primárně určena pro rodiče dětí, pedagogy MŠ a logopedy, avšak uplatní ji i speciální pedagogové, asistenti dětí nebo kliničtí logopedi.
Tento nový titul je určen především ohluchlým lidem a jejich rodinným příslušníkům a také všem, kteří se zajímají o problematiku ztráty sluchu Kniha se zabývá dopady ztráty sluchu na psychiku člověka a vychází ze zkušeností samotné autorky. Přináší sluchově postiženým lidem řadu cenných rad, jak se vyrovnávat se sluchovou ztrátou, tak aby co nejméně utrpěla kvalita jejich života.
Autobiografická kniha Evy Tesárkové Sosna je příběhem ženy, která po úrazu v dětství navždy ztratila sluch, a po celý život se s touto ztrátou vyrovnávala. Autorka s humorem i nadhledem vzpomíná na veselé i méně veselé okamžiky svého života před i po ohluchnutí. V knize jsou obsaženy i autorčiny básně a fotografie z jejího života.
Publikace navazuje na předchozí publikaci a obohacuje problematiku o nové pohledy. Autor zdůrazňuje význam včasné péče v předškolním věku, zabývá se významem hry a hračky, činností dětí ve volném čase, ukazuje možnosti specializovaného vzdělávání odborné i rodičovské veřejnosti, přináší rodičům rady pro práci s autistickým dítětem i rozbor dosavadních zkušeností z práce autistických tříd u nás.