informace o kurzu –TERAPIE DLE AKTUÁLNÍCH VÝVOJOVÝCH POTŘEB DÍTĚTE – celoživotní vzdělávání, možnost přihlášení pro všechny členy AKL ČR
Všichni musí doložit negativní antigen nebo PCR test, prodělané onemocnění nebo dokončené očkvání !
Po přihlášení musí platba proběhnout do 3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům.
Všichni, kteří nebudou platit online, musí souběžně s platbou, zaslat také potvrzení o platbě, na sekretariat@aklcr.cz. Teprve po zaslání potvrzení, bude zaktivněno vaše přihlášení.
Přednášející: Mgr. et Mgr. Barbora Richtrová (Klinická logopedie a poradenství Davle, www.bararichtr.cz), Mgr. Zuzana Urbanová (Psycholog a psychoterapeut Tábor )
Termín: pátek 5.11. 2021 14:00 – 19:00, sobota 6.11. 2021 8:30 – 15:30, účastní se i náhradníci
Moderátor: Mgr. et Mgr. Barbora Richtrová
Přiděleno kreditů: 8
délka: 14 učebních hodin
Místo konání: Lundonia, K Pivovaru 3, 252 06 Davle, Praha-západ, www.lundonia.cz (Možnost ubytování: Pizzeria a Penzion Grado – Otevreno denne 11:30 – 22:00 Hotel V Pivovaře, Davle | Hotel.cz)
Osvědčení: 3 2021 27
Platba: platební brána, bankovním převodem č.účtu: 222685359/0800, variabilní symbol: 32127+vaše ID. Pokud kurz hradíte sami, ale částku vám poskytne zaměstnavatel, je nutné si platbu vyřídit se zaměstnavatelem. Není již možné vracet částky za dvojí platby!
Po přihlášení musí platba proběhnout do 3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům.
Všichni, kteří nebudou platit online, musí souběžně s platbou, zaslat také potvrzení o platbě, na sekretariat@aklcr.cz. Teprve po zaslání potvrzení, bude zaktivněno vaše přihlášení.
Obsah kurzu:
Kurz bude převážně praktický-sebezkušenostní. Pokusíme se účastníkům představit větší množství terapeutických metod/strategií, které rozvíjí zejména sociální (funkční) komunikaci.
Teoretická část:
Člověk a jeho "sociální" komunikace
"The bottom up therapy" – terapie nejen hrou
Teorie Mysli a Emoční vývojové kapacity
Regulace a Dysregulace systému
Senzomotorická integrace
Praktická část:
presymbolické kompetence – sdílená pozornost, touha sblížit se, iniciace a společné řešení situace
symbolické kompetence – symbolické a emoční nápady, logické souvislosti a předpoklady
dotyk-rovnováha-propriocepce
kompetence terapeuta
11. 10. 2021