informace o kurzu – Vývojová dysfázie v klinické praxi II. – terapeuticý proces – odborný kurz - základní, účastní se i náhradníci
Pouze pro účastníky Vývojová dysfázie v klinické praxe I. – teoretická část.
Po přihlášení musí platba proběhnout do 3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům.
Všichni, kteří nebudou platit online, zašlete prosím, souběžně s platbou, i potvrzení o platbě na sekretariat@aklcr.cz. Teprve po zaslání potvrzení, bude zaktivněno vaše přihlášení.
Přednášející: Mgr. Kutilová M., Mgr. Mrkvičková J., Mgr. Přecechtělová A., Mgr. et Mgr. Richtrová B., Mgr. Tichá M.
Moderátor: Mgr. Denisa Strobelová
Přiděleno kreditů: 8
délka: 14 učebních hodin
Místo konání: Praha, posluchárna Foniatrické kliniky VFN a 1.LF UK Praha, Žitná 24, 120 00 Praha 2
Osvědčení: 3 2022 23
Platba: platební brána, bankovním převodem č.účtu: 222685359/0800, variabilní symbol: 32223+vaše ID
Storno poplatky: 50% – 14 dní před konáním kurzu – bez uvedení důvodu, 100% – 7 dní před konáním kurzu – bez uvedení důvodu. Důvody jsou nemoc nebo vážné rodinné důvody, doložené písemně / potvrzení od lékaře.
Po přihlášení musí platba proběhnout do 3 dnů (online nebo na účet), jinak bude registrace automaticky ze systému smazána a místo bude uvolněno dalším zájemcům.
Všichni, kteří nebudou platit online, zašlete prosí, souběžně s platbou, potvrzení o platbě na sekretariat@aklcr.cz. Teprve po zaslání potvrzení bude zaktivněno vaše přihlášení.
Osnova kurzu:
Proces terapie vývojové dysfázie – metody, zásady a cíle terapie, rozdílnost přístupu dle základních typů dysfázie - smíšené s převahou v recepci a expresi. Principy terapie dle věku – do 3 let, předškolní věk, mladší školní věk, starší školní věk, adolescence až po dospělý věk.
Praktické ukázky terapie zaměřené na sluchovou a zrakovou percepci, hrubou, jemnou motoriku a grafomotoriku, prostorovou a časovou orientaci, orientaci v tělesném schématu, exekutivní funkce.
Terapie zaměřená na expresivní – receptivní složku řečové komunikace.
Školní zralost a odklad školní docházky, význam předškolní přípravy v MŠ a přípravném ročníku ZŠ. Dítě s vývojovou dysfázií v ordinaci klinického psychologa.
Terapie individuální a kolektivní.
Hra – učení, prožitek, zkušenost, radost.
Holistický přístup k dítěti s vývojovou dysfázií a k jeho rodičům. Vhodná intervence podle závažnosti obtíží, možných komorbidních poruch a kombinovaných poruch.
Kazuistiky + dospělý klient s vývojovou dysfázií, jeho zkušenosti s námi odborníky – logopedy, učiteli, psychology.
2. 9. 2022